lördag 27 april 2013

Boom!

Idag smäller det! (både här & där kan man säga) Först river vi av starten av Beach 2013 på Livingroom Sports & Harmony. Större delen av dagen ska jag väga in alla deltagare, prata kost och träna dem. Hela PT teamet är laddade till tusen så det kommer att bli en fartfylld dag kan jag lova! Undra om deltagarna är lika peppade?! ;) Förhoppningsvis går det ifrån gymmet redo att köra så det ryker under dessa fyra veckor som tävlingen pågår.
Ikväll smäller det på riktigt. Då är det fighting gala i Skövde med Gladiatorspelen på Valhall. Jag ska gå som ringflicka, dock anständigt klädd ;) Vi kör inte på den amerikanska stilen som tur är! Extra roligt är att en av mina kollegor, Sandra Vargbom, ska gå match. Första gången jag är på ett sådant här event så blir spännande. Ska heja järnet på Sandra i alla fall. Hon är en riktigt tuff brud!



Dessutom har det hänt en hel del på gymmet, Livingroom Sports & Harmony. Vi blir nu Sportlife! :) Väldigt spännande att få jobba med en sådan stor aktör inom gymbranschen. Klart jag kommer att sakna att vara en Livingroomare....men det är man nog alltid i hjärtat ändå ;) Allt kommer ju vara precis som vanligt i gymmet. Det lustiga i det hela är ju att min teamsponsor är just Sportlife. Så kära Team Pure Fitness, nu kan ni komma och träna på den grymmaste Sportlife anläggningen som finns!
Ja, en helg full av spännande aktiviteter och händelser är det. I Skövde är det Stora Shoppinghelgen, och självklart är butiken på gymmet fylld med snygga träningskläder och hela 50% rabatt! Norpade massa snyggt till både mig och kära A :)

 Nytt snyggt linne från Freddy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar