tisdag 9 april 2013

Min inspiration

För att komma någonstans i livet måste vi alla vara motiverade, drivna och inspirerade. Så vad/vem driver mig till att göra detta då? Gå på diet i 6 månader, träna som en tok och utsätta mig själv för detta både mentalt och fysiskt påfrestande slit. Jo, dels för att utmana mig själv i min träning, klarar jag det här, hur hårt kan jag pressa och utmana mig själv men också för att se om jag verkligen har vad som krävs för att stå på scen. Det är absolut ingen dans på rosor, humör, energi och min egna drivkraft går verkligen upp och ner. Det krävs ett himla pannben (tur att man är envis som en gris som min kära klient säger) och även starka personer runtomkring mig. Min inspirationskälla i det hela är alla dessa tjejer som sliter precis såhär hårt och särskilt en som jag följer dagligen. Hon hjälper även oss i Team Purefitness emellanåt med posering, naglar etc. Det är Therese Svedbom (se bilder nedan). En grym inspirationskälla som nu i helgen gick Bodyfitness på BMR Grand Prix i Malmö och slutade 5:a. Den formen hon är i är inte helt fel ;) En dag kanske jag också är där, vi får väl se. Jag har i alla fall kommit mer än halvvägs på min resa och målet är nu nära. Nu kör vi vidare!
Hitta er inspirationskälla oavsett vad det gäller och tänk efter, vad driver just dig till att åstadkomma det du gör! Failure is not an option ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar