torsdag 11 april 2013

The devil inside

I detta inlägg kommer nog alla tjejer känna igen sig, ni killar borde få känna på det hela... Varje månad så vaknar ett litet monster till liv i oss tjejer, det kan ha allt från kraftiga humörsvängningar (som ni killar kan få bemöta), extrem trötthet, orkeslös, diverse smärtor och ett fruktansvärt sug efter allt ätbart som kommer i dess väg. Nu lider jag endast av ett syndrom av alla dessa, tacka gudarna för det, men det är ju såklart det där lilla matmonstret. Under normala omständigheter, dvs ingen diet, kan jag tygla det men idag har det varit hemskt! Varit hungrig och sugen sedan uppstigning i morse, haft världens lägsta blodsockernivåer och kan bara tänka på mat. På lunchen gick jag och hämtade ut ett paket vilket jag trodde var en löpbok som jag beställt, men nej, idag kom min efterlängtade Muskelmat från body. Vem satt klistrad och granskade varenda recept i den under lunchen och bara suktade efter lördag och mat... Så idag har jag verklig slagits med den lilla djävulen inom mig, bara att stå emot, tuggat tuggummi som en galning! Att göra en omelett till middag på 3 minuter i mikron har aldrig känts så långsamt som idag, stod och trånade efter min Matrix proteinbar under tiden men den får snällt ligga i skafferilådan till på lördag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar