torsdag 17 oktober 2013

Deal på Omega3!

Att Omega 3 är ett bra fett vet vi alla, det är fleromättade fettsyror som är essentiella för oss människor. Det betyder att kroppen inte själv kan tillverka dem utan att vi måste få i oss dem via maten. De är därför mycket viktiga för vår hälsa. De finns i livsmedel så som lax, makrill, valnötter och linfrön.
Men för att hjälpa kroppen på traven kan vi även behöva ta ett tillskott i form av Omega 3. Och här har vi en riktig djungel! Jag har tidigare skrivit om märket MorEPA som jag testat och nu har turen att få samarbeta med. Personligen har jag märkt skillnad på dessa Omega 3 tillskott och särskilt nu under diet. Mina familjemedlemmar och vänner har även fått testa på dessa dundertillskott och mår hur bra som helst! Upplever att de bli piggare, mer skärpta och även sover bättre. Nu har även ni mina kära läsare chansen att få testa denna produkt till ett rabatterat pris! Om ni använder min kod Lollo2013 på ordersidan får ni 10% rabatt samt fri frakt hem direkt i brevlådan. Erbjudandet gäller fram till jul så passa på nu i höstmörkret att pigga upp kroppen och knoppen med Omega 3 från MorEPA. Själv äter jag Platinum då jag tränar mycket. Hitta din MorEPA bland de olika varianterna, finns någon för alla! Kika på filmen; http://vimeo.com/69540822


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar