måndag 28 oktober 2013

Sista fasen inleds

Ny vecka, nytt upplägg och sista fasen av min diet inför tävlingarna inleds. Vi har stramat åt kaloriintaget ytterligare något de allra sista så nu är det pannben, pannben, pannben som gäller varje dag och varenda pass. Redan förra veckan märkte jag hur styrkan minskat något i vissa övningar och hungern samt blodsockerdipparna kommer som ett brev på posten direkt efter träningspassen. Nu är det fokus!


Mina nya tävlingsskor dök även upp i fredags. Inom bodyfitness är det lite glitter och glamour som gäller så jag har investerat i ett par finalskor. Nu får vi hålla tummarna att jag får använda dem också. Bara att poseringsträna i dem, vill inte se ut som Bambi på hal is...


Skorna har anlänt, hotell är bokade och färgsprejningen även den bokad. Klappat och klart; nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar