onsdag 16 oktober 2013

Tävlingar & mingel

Igår kväll var det fullt ös på gymmet, märks att många börjar hitta in nu när mörkret och kylan kommer. Men det var nog inte bara värmen inne som lockade utan vårat event med Majestic Nutrition lockade nog många nyfikna. Kvällen till ära bjöd de på proteindrinkar och deras fantastiska bars (testa dem och du är fast, smälter i munnen). 



Förutom mingel i gymmet med massa gott hade jag och Anna riggat tävlingar. Grenarna bestod utav chins och TRX Atomic push-up. Flest antal gällde såklart och det korades en vinnande man och kvinna i varje gren. Bland tjejerna var det dock en tuff böna som knep båda första platserna! De lyckliga vinnarna tilldelades 1 kg proteinpulver från Majestic Nutrition.
Tävlingarna i gymmet var uppskattade så det här får vi nog se till att ha oftare. Grabbarna gillar nog att bräcka varandra tror jag. Vi lovar, mera utmaningar åt medlemmarna!

Idag går dessutom startskottet för min mammagrupp. I sex veckor kommer jag och dessa nyblivna mammor att träna tillsammans för att de ska hitta tillbaka i träning och kost igen. Fokus ligger såklart på att magen ska hittas! Den får en hel del stryk under en graviditet om vi säger så. Och det bästa av allt, de får ha med sina bebisar på passet så ingen barnpassning behövs! Istället för café latte mammor ska jag nu skapa gymmammor med sexpack på magen och snygga rumpor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar