torsdag 8 augusti 2013

Minisemester

06:22 slog jag upp ögonen i morse och kunde absolut inte somna om trots att detta är min första av fem semesterdagar. A sussade sött bredvid, att väcka honom redan var nog ingen idé. Låg och vred mig ett tag, läste diverse bloggar, skummade igenom FB och instagram men tillslut gick det inte längre. Jag skuttade upp och började förbereda mig för dagens äventyr! Vi har en hel långhelg bokad i Sälen med diverse äventyr planerade. Det kommer att bli allt från downhill och crosscountry cykling till kajak och äventyrsbad. Dessa dagar har jag verkligen sett fram emot, var väl därför jag var som ett barn på julafton i morses! 

Efter en lång roadtrip med diverse stop (måste ju kika på saker längs vägen) är vi nu äntligen framme och har installerat oss i stugan. Alla broschyrer är lästa så nu vet vi nog vad vi ska aktivera oss med dagarna i ända. Ett utegym har vi till och med lokaliserat om det kliar i "lyftar" tarmen för mycket. Heldagar med cykling kommer nog trötta ut mig dock ;)


Fem dagar att njuta av fjälluft och vacker natur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar